2010

börjar lida till sitt slut, va ska man säga om detta år.. Året har varit bra och dåligt, ett bra år med kärleken min, och riktigt dåligt pga systers hemska sjukdom och då hon tillslut dog, vilket har varit den jobbigaste tiden i mitt liv,
och tyvärr lider man då och då än i dag över att hon inte längre finns..
man gråter över att hon är död, men man gläds åt att hon levt..
Men den bästa medicinen som hjälpt mig igenom detta är kärleken och alla som funnits där och stöttat mig.

Jag undrar faktiskt ibland hur orkar jag???!!
Men man orkar ... konstigt nog.




Undrar hur 2011 kommer bli???

men iaf..
Gott nytt år till alla er..


Vår kväll blir lugn, lite mys med barnen, kanske någon raket, hade velat vara nere hos Emilys tillsammans med mina närmsta vänner :(men eftersom ja och Johan inte känner oss helt krya så får de blir va det blir.. Bara vi är tillsammans =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0