Bada bada bada bada

Väl hemma från dagis for barnen upp på sina rum, lyssna på musik och klinka på ett litet piano, Adam sitter med en bok och låtsas kunna läsa ( då han kan texten på låten ) Alexandra står med en mick ( sked ) och sjunger i sängen..
Jag hade tänkt filma, men batteriet i kameran tog slut, så jädra tråkigt,
Johan kom hit, =) vi börja med maten, men han gick sen hem till sitt då han inte kände sig så kry,
Det e så mycke skit runt omkring som går runt, förkylningar, magsjukor och vattenkoppor, ( vill dock att mina barn ska få vattenkoppor nu så vi får de gjort sen ; )
mat intagades, mycket hungriga barn =)
Disken diskades medans barnen såg på Pippis Jul.
Sen dags för bad, som Alexandra tjatat om flera flera ggr ikväll, ja tog ett snabbt bad med barnen, men dom badade i 40minuter, gissa om dom va skrynkliga när dom kom ur badet ; )
Ner och mysa i soffan, läste bok, bullerbyn va igång på datorn och  Adam va sugen på en kvälls macka och Alexandra drack sin välling, fick även i sig en macka ;)
Kl blev halv 9 innan dom låg i sina sängar ikväll, men va gör det. ?! Dom e lediga i morgon = )



Vet att det är riktigt många som längtar till julen..
jag brukar göra det...
inte i år..
barnen kommer vara hos sin pappa,

Ska jag supa mig redlöst full kanske?????!!!
Sen får Johan ta hand om mig x)

Ja, ni som har barn, tänk er en jul utan era barn?????




Kommentarer
Postat av: mamma monica

Kom hem till mej ät mat så kan vi supa oss fulla när jag kommer från jobbet,

2010-12-15 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0