Dan före

Dan före doppardan..
Varit inne och firat granngubben ikväll, bjöds på god smörgåstårta och kaffe,Tack så mycket =)
..
Granen är nu klädd i lila :)
ska snart slå in dom sista klapparna och lägga dom under granen..
men min julkänsla har inte riktigt gjort sig påminnd, kommer den göra de?
barnen är inte hos mig i jul, Elin är borta, hon kommer aldrig tillbaka.

Julen kommer aldrig bli detsamma igen, livet kommer aldrig bli detsamma igen..
Denna julen kommer bli min första värsta jul någonsin..
så efter vi  varit vid mamma och pappa, ja då ska ja supa mig full..!! faktiskt

Men önskar alla mina vänner en riktigt God Jul..







Kommentarer
Postat av: Emily

Vännen.. förstår att de måste kännas skit med julen. Utan dina barn och utan Elin. Önskar så de fanns något jag kunde göra... Du är mer än välkommen hit precis när du vill!!! Kramar i massor!!!

2010-12-22 @ 22:41:44
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: M

men lilla malin - inget illa menat eller några pekpinnar ( jag kan ta ett glas själv ibland), men hjälper det att supa sig FULL ? Antagligen så blir juldagen i stället ganska dassig ???



Tror du fina elin ( jag har följt hennes blogg ) skulle vilja att du sumpar julen så där ?

Noppe- tror hon skulle vilja att du minns henne med ett leende och att du för varje ljus i grannen tar fram ett fint/ roligt minne du har av/ med henne, i stället.



Skit att det inte blev ngn grandek,med kidsen, men nästa år borde det ju vara din tur att ha dem- då kan du köra ditt race ! Julgran o julafton o hela fadderullan

Men Elin: hon vill säkert att du står på trygg mark och lever ditt liv på ett bra sätt och gör bästa möjliga av det. Känner inte henne privat, men fick uppfattningen att hon månade om de sina: måna om dig själv nu och de dina på ett bra sätt.

Hoppas det löser sig med utbildningen som du ska/ tänkt börja på ?



Dagen i dag är en märklig dag: den är din : gårdagen kan du inte göra något åt och

morgondagen vet du inget om.

Men dagen i dag- den har du: använd dig av den !



God Jul Malin !



Hälsn M- norrländska



2010-12-22 @ 23:44:03
Postat av: malin

Jag tänker inte sitta och häcka på julafton.. jag har köpt några öl och dom tänker jag dricka..

Elin.. ja du, Elin hade nog känt likadan som jag gör.

Hon hade förstått hur jag känner, det vet jag

kanske att ordet supa mig full va att ta i..

men tänker iaf dricka upp min öl jag handlat :)

2010-12-23 @ 16:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0