......................


Lina och barnen har varit här i dag, barnen lekte och åt lunch tillsammans. Mycket trevligt Lina =)
..

Många vet att jag har dålig ekonomi, och denna månad e hemsk hemsk hemsk.
Julklappar har inhandlats och mer ska inhandlas,
alltså stod ja i morse med 6 kr
8 blöjor kvar tills Alexandra, knappt någon smörgås till barnen,
När man står och räknar blöjor eller räknar  hur många smörgåsar som finns och hur många det kommer gå åt på ett ungefär per dag för barnen, ja då e man fattig, riktigt riktigt fattig.
Så under eftermiddagen har ja funderat, mått dåligt funderat igen och återigen mått dåligt över att Jag kanske inte hade blöjor till Alexandra som räckte tills måndag morgon, ( eller vadå ska ja ta ett trasigt lakan och göra tygblöja? ) Eller Limma ihop alla brödsmulor som blir över efter barnen ätit macka och förhoppningsvis få ihop till ännu en smörgås.????!!!?? hahahahahaha!!

Nej det e verkligen inge roligt, PANIK!
Men Underbara Elin skrev vi har en kasse pant du kan få, o har kanske 100 kr på kontot,
denna underbara människa! Ja hon är min ängel utan vingar.
Kan hon hjälpa så hjälper hon till med det hon kan!
UNDERBARA ELIN HEDMAN!


Men så kommer JOHAN , med 2 kassar handel och ett paket blöjor,
Då har HAN FIXAT pengar så barnen får va dom behöver.
Ja är det inte underbara folk jag är omringad av så säg??
Underbara man som alltid finns där, som hjälper mig !!

Så nu mår ja bra igen, Tack vare en ängel utan vingar och en älskling vid namn Johan ;)

Underbara ni är!!!



Vad hade jag gjort utan er !!!?????!?!?!??!?!?!


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad bra gumman... Du har verkligen underbara människor omkring dig. Ville själv hjälpa dig men har lika kärvt som du :( men tur att de ordnade sig.

kram o julius skickar en puss till alexandra.

2010-12-16 @ 22:22:13
URL: http://www.familjenbrostrom.bloggplatsen.se
Postat av: elin

We only do it beacause we love ju hun:)

Klart man vill hjälpa till så gott man kan.

Som jag sa, jag vet att du hade gjort desamma för mig:) pusspuss

2010-12-16 @ 22:25:34
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Emily

Underbara människor. Tänk att vi har sånna underbara vänner som alltid finns där!

Johan han är ju bara för underbra mot dig, du drog en vinstlott när du träffade honom!!

2010-12-16 @ 22:36:41
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan ju tänka på dina barn och sluta röka så kanske du har råd med mer. Du som får bidrag med två barn hemma har mer pengar över i månaden än någon som jobbar, det gäller bara att vara ekonomisk. Som sagt sluta rök och handla för hela månaden på en gång så har du allt färdigt.

2010-12-18 @ 23:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0