Jag saknar dig!

Ja, jag saknar Johan, saknar att ligga i hans famn, när han drar sina fingrar genom mitt hår,pussar mig i pannan, kramar och pussar på mig.
Träffades klokt i torsdags, i fredagsmorse när Jag och barnen vakna va han redan på väg till stan till smärtkliniken,
Han hämta Tilde, åkte med Alex till stan på skyttetävling,
lördags, igår, va gjorde vi då, han skulle hämta en gran till mig tillsammans med Tobbe, gick inge bra då Tobbes bil " brakade ihop " Träffa honom inte heller på hela dagen igår..
I dag åkte dom och hämta gran, fick iaf krama och pussa på honom i 2 min..
Men de va de enda..
Men saknar att ha honom här, att bara vara med honom..
saknar verkligen de.
han har haft sina barn i helgen, ja mina.. Adam har vattenkoppor så vi har varit inne i sen igår..

tråkigt för ja saknar min älskling!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0