" Lite smått arg? "

I dag kl 3 skulle jag och Johan åka och hämta mina barn för att dom skulle få vara med och klä granen, vilket stefan visste, och det va ok, 40 minuter innan hämtning skriver han att det inte går då dom ätit så sent och Alexandra inte sovit middag.... hos mig sover hon aldrig middag, och det funkar bra endå..
Jag tycker att själva grejen att klä en julgran är att ens barn e med,
små flina när man ser hur dom sätter 5 kulor på en o samma gren ;)
göra det tillsammans, Det gjorde alltid vi hemma hos oss i vår familj så det känns som ja alltid vill göra så tillsammans med mina barn också..
men så blir det icke!!!!!!
jag e ledsen och arg pga det,
När han endå visste och sagt att det va ok att ja hämta barnen kl 3 för att få hem dom någon timma och klä julgranen.. Men så planerar han inte dagen efter det, när han endå vetat!!
suck!!
nej, nu ska jag dra på mig mitt smile .. släppa de här för en stund för att gå in till Adde "granngubben" och fira honom på hans 25 års dag!

Hej svejs från mig!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0