Mina tankar

Går i dag till Sara, som för 2 år sedan förlorade sin mamma i denna hemska sjukdomen cancer.
Sara har Jag känt sen jag va liten tös :)
Jag va dagbarn hos hennes mamma, som va en helt underbar person, en helhjärtad,fantastisk, glad människa som gjorde så mycket för oss, hon älskade verkligen sina dagbarn och Jag minns hur roligt vi alltid hade det.
Saknar tiden hos Siv.. Jag saknar Siv.
I dag minns jag henne med ett leende,
Jag har ännu i dag kontakt  med Sara vilket jag är väldigt glad över.
Mina barn älskar henne,,, Vi som känner Adam vet att han har svårt att ta folk till sig och krama,pussa och mysa.
Men det va inge problem med Sara, Hon kom och klev rakt in i Adams hjärta.
Och hon har kommit för att stanna,samma med Alexandra, Adam pratar ofta om Sara, undrar när hon kommer och är barnvakt igen, eller bara för att hälsa på.
Efter allt Sara varit med om står hon i dag på egna ben, bor kvar i sina föräldrars hus,ensam, hon flänger hit och dit på olika jobb,
Ja, hon är helt otrolig.
Stor Kram till dig Sara!


Mor och dotter två helt fantastiska människor.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! Du e underbar! <3

2010-12-14 @ 09:39:14
Postat av: mamma monica

Ja du har så rätt Malin. Siv var en underbar människa. Vet inte hur många gånger jag ringde henne och frågade om vi kunde byta dag eller att ni fick komma dit extra. Alltid ställde hon upp.

2010-12-14 @ 15:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0