Naj fi satan

för magsjuka :( plus feber uppå det :( Det började i natt, eller började nog igentligen igår när ja och älsklingen skulle lägga oss,jag frös och började må illa. Och inatt va de igång, ett jäkla rännande på toa, Hatar att spy, verkligen HATAR det! Hatar magsjuka.!!
Mycket av denna skit har gått runt nu här i slite.. undrar varför!!! tror detta e omgång nummer 3???

Älsklingen va så söt och gik upp med barnen och gav dom frukost och såg till att jag inte blev störd,
Han börjar också känna sig dålig men kom endå hit ikväll för att laga mat till barnen.. Han är en klippa!!
Glad att jag har honom, hur hade jag annars orkat me dagen???



I morgon e de nyår, tanken va att vi skulle ner till Emilys där alla skulle samlas, men å jäkla tråkigt att det inte blir av nu :( :( :(
Vi får försöka göra nått mys här hemma, se hur mycket vi orkar.
Och hur sugna man e på mat och godis och såna grejer, lär inte bli så mycket tror ja :(


nej nu orkar ja inte sitta upp längre, ska gå ner och kasta mig på soffan...


Önskar alla mina läsare ett Gott Nytt År!!!!

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Men åååh va trist.

Krya på dig och ett Riktgt Gott Nytt År önskar jag och Ligan

Kram

2010-12-30 @ 23:07:59
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0