Ofattbart,men snart

3 månader sen vi fick se dina vakande fina ögon, 3 månader sen jag höll din hand, 3 månader sen
vi såg ditt vackra leende,3 månader sen vi hörde din röst, eller höll din hand,klappa dig på pannan och sa att vi älskade dig,
3 månader sen du somnade in i den allra ljupaste sömn och lämnade oss alla i sån stor sorg och saknad,
Att en person kan beröra så många människor som du gjorde Elin, Helt otroligt.
Jag saknar dig,varje månad,vecka,dag,minut och sekund.

När mina barn i dag öppna sin chokladkalender tänkte jag på dig, på DINA barn, DIN man,
att dom får göra allt i framtiden UTAN sin mamma eller fru.
Kommer jag alltid känna så här? Hur jobbigt vissa saker är?! Allt vi andra och våra barn får vara med om som inte du eller dina barn får vara med om, tillsammans med dig,

Jag saknar dig Elin, vissa dagar så fruktansvärt mycket.
Vissa stunder är riktigt jobbiga,
förr bara ett telefonsamtal bort, Men nu är det en hel värd mellan oss.
Det känns i hjärtat!





Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Ja, det är så.

Upp och ner och så och igen.

Tänker massor på er åter och åter.

Stor Kram

2010-12-01 @ 20:58:43
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: helena

gumman! igår när jag drog barnen i pulkan tänkte jag på Elin vet ej varför men jag känner att man ska vara tacksam för var minut man får med barnen, man vet aldrig vad som händer.

Finns här för dig om du behöver. Snart är jag hos er på öjn igen bara för en vecka men alltid nåt.

många kramar

2010-12-02 @ 14:21:50
URL: http://helenatakacs.bloggplatsen.se
Postat av: mamma monica

Ja Malin det är precis så jag också känner och tänker. Varje dag är en kamp att orka ta sig igenom.

2010-12-02 @ 18:59:41
Postat av: mariamalmgren

så känner jag också! varför elin?? ..Finns här för dig om du behöver. ett samtal bort bara inte en hel värkd. massa kramar till finaste malin<3

2010-12-05 @ 16:30:54
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0