Pepparkakeland

Barnen åkte pulka till dagis i dag =) väl framme vid dagis vägra Alexandra först gå ur pulkan =) Hon ville åka mer :)
Alexandra börja sin dag inne och Adam sin ute, Alexandra satt och dega med Ebba, Adam åkte pulka när Jag gick hem,
Kom hem och blev så full i skratt, där satt Johan och prata så sött till våran katt :)


I dag ska jag tvätta, stor suck, inge roligt att springa ut till tvättstugan när det e så kallt, men tvätta måste man ju ,

I morgon är barnen lediga, då tänkte jag ta med dom ut och åka lite pulka, på fredag blir det pepparkaksbak med Mamma =) ska även försöka " snickra " i hop ett pepparkakshus, Jag tycker dom e fina och ger lite " julkänsla "

Vad ska ni andra göra i helgen igentligen?!!!





Kommentarer
Postat av: Monia

ska jobba i helgen så jag vet nog vad jag har å göra... Har köpt så att vi med ska försöka göra ett pepperkakshus i år.. Vi får väl se om man får ihop det :-)

2010-12-01 @ 10:16:10
Postat av: carro

Här tvättas det också... JÄTTEKUL!!?? I helgen blir det jobb. Men på söndag kommer Malin, Johannes, Gabriel o Tuva hit och hälsar på:) Vi ses snart! Vi kommer till Gotland den 18:e dec:)

2010-12-01 @ 11:23:28
Postat av: Inkan o Ligan

Wow vilket hus.

Vi ska till Landet.

2010-12-03 @ 02:42:58
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0