Sjusovare ;)

Alexandra väckte mig med min morgonrock i famnen, då e det dags att gå upp.
Johan va på väg till stan till smärtkliniken i stan för sin onda rygg, Adam sov och sover ännu..
Jag dricker nu mitt morgon kaffe och Alexandra äter sin frukost,


I dag va tanken att gå ner till Emilys,men hitta en mysko "prick " på Adams rygg igår,
ser ut som att han lixom kliat på den, så de har blivit som ett sår och runtom har det blivit rött men själva pricken har en skorpa, VAttenkoppor?????!! brukar dom bli så röda runtom??? kanske, kanske inte..




Tjejer vi kan ju göra 2 saker samtidigt ;)
just nu sitter Alexandra äter sin frukost, i famnen har hon en nalle och en docka,:/
Men hon fixar att äta (än så länge) har hon ej knaddat ner varken docka eller sin nalle, =)
emellanåt nynnar hon och shhhssar dockan och slår den lite lätt i rumpan ;)
haha supermamman kanske ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0