Framtiden....

Jag tar en paus i pluggandet.. en lunchpaus ;)
läste en kompis blogg.. varav hennes jädra sjukdom ser till att hon inte kangöra vissa av dom sakerna som hon faktiskt skulle vilja, då hennes kropp säger nej......

Va har jag då gjort med mitt liv?????? jag e 27 år.. ja har helalivet framför mig, ja e frisk.. har 2 underbara barn.. en underbar pojkvän, en helt underbar familj och fina vänner......
men utöver allt detta ja har i mitt liv.. va har jag gjort med mitt liv?????
ja har inte rest,ja har inte fått ett fast jobb..
undrar hur framtiden kommer se ut om 10 år.....
har ja jobb???? har ja köpt hus??? har jag varit ute och rest nått med mina barn???
ingen aning...
men jag hoppas verkligen de..


det finns människor,fina människor som har fått mig att inse ännu mer att livet man lever kanske ändras en dag.. till något sämre.. livet kan faktiskt vända.. " bara sådär "

helt sjukt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0