" Mamma i mitt hjärta "

Igår efter lämning åkte Jag och Mamma mot staden, kände redan på vägen dit hur rolig dagen skulle bli :)
Den brukar bli super knas, mammas bil får punka, vi glömmer saker, jag hoppar in i fel bil av någon konstig anledning, ( ja det har faktiskt hänt )
Men den blev bara helt underbar på alla sätt..
Vi gick i så många affärer ibland samma affär 2 och 3 ggr.. ;)
Vi fikade med super god semla och kaffe på Norrgat .. hann även med komvux och arbetsförmedlingen :)
Och jag hade en helt underbar dag med min mamma, riktigt riktigt mysigt att bara gå o " strosa" utan några måsten, Och jag fick så himla fina saker :) i tidig födelsedags present..
lampor, gardiner, ljuslyktor,borddukar och muggar..
Jag är sååååå glad och tack så jätte jätte jätte mycket Mamma ..
Älskar dig <3

( bilder kommer då jag hittat laddaren till kameran som e borta på nåe konstigt vis :/ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0