Min helg...

I går fyllde Anna 30 år.. satt häroch skulleförsöka få in ett fint inlägg och en snygg bild.. men insåg att bilderna fanns inte på denna datorn,... jädra skit...
Vi " spökade " lite för henne natten mellan torsdag till fredag, 300 ballonger blåstes upp och varav kanske 150 hamna i hennes bil ;( resten blåste bort, flerakg makaroner i brevlådan, skyllt vid vägen " Tuta Anna 30 " fint skrivet " viälskar dig " på vägen utanför, toalettpapper i busken på hennes baksida.. skyllt på dörren, snygg höig gammal tant sittandes utanför :) och när kl va 00.30 gick vi alla in och sjöngför henne,
Hon blev ganska överraskad tror ja :) hon fick smirnof ica av alla och Annas syster Eva hade gjortgod varm smörgåstårta, Anna bjöd på kladdkala och kaffe, riktigt mysigt att sitta där mitt inatten med den ny fyllda gamla tanten ;)
Eftersom ja fick hoppa in och jobba på fredgaskvällenkunde ja inte vara me o fira henne :( skulle även upp och jobba i dag mellan 7-16.30..
men hoppas hennes födelsedag blev va hon hade hoppats på,och att hon e nöjd..

...

Kändes jätte bra att komma tillbaka till jobbet, har verkligen saknat alla arbetskamrater och dom gamla :)
Känner mig verkligen hemma .. och trivs med arbetet.. toppen ju :)

direkt efter jobbet for ja åjohan in till stan, sånu e frysen full igen,
Jag har städat lite, och ska plugga nu..
må ju säga att det e riktigt tuft att plugga på heltid.. varav allt annat som ska fixas här hemma med mat och tvätt bla.. nästa vecka kommer barnen :D:D:D:D så då blir de 'ännu tuffare..
men ja ska fan i mig fixa de här..
Vet ju vad jag vill bli när ja blir stor ;) o ska fan imig fullfölja det..

Fick VG på mitt första uppdrag, trodde ja inte då ja haft sån liten tid på mig att läsa in allt .. mende gick bra, bara att fortsätta i denna takt :)



Saknar min Mamma o Pappa lite.. en fika snart????


Jag saknar mina barn massor..
snart fyller min prins 5 år.. ojojoj.. blrjar bli så stor nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0