En dag i taget..

Dagarna ränner iväg, det är 4 månader sen jag misste min syster, Saknaden efter henne växer dag som dag, samtidigt som sorgen kanske avtar???!!! eller ?!!
Men för varje dag som går,kommer jag även en dag närmare för att återigen få träffa henne ..
Ibland kan ja bara känna mig ruskigt irriterad och förbannad ..
jävla skit sjukdom som satte sig fast inuti Elin, som spred sig fort, som en löpeld.
och på mindre än ett år va hon borta..
Blir så förbannad på denna jädra parasit!!!
Som har tagit så många liv, Och som tyvärr kommer ta ännu fler.

Jag har kontakt med några av Elins vänner , som har samma sjukdom som Elin hade, och en av tjejerna e lika gammal som jag,
Dessa 2 tjejer har sån livsglädje och energi trots sin sjukdom.. och båda vet hur den tyvärr kommer sluta, Om det inte kommer ett flygande mirakel, vilket vi hoppas på.

Undrar ibland varför detta hände oss.. eller varför det händer vissa och inte andra..
Ibland blir jag bara så arg och irriterad.
såklart är det ingen som förtjänar ett liv med sjukdom,
men det finns faktiskt dom som förtjänar att leva.. det e det ja kan bli så förbannad över..



Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Ibland är dagarna värre än andra coh tankarna kommer. Man vill ju inte att NÅN ska bli sjuk eller ha ont eller överhuvudtaget nåt illa.

Kram

2011-01-08 @ 19:23:06
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0