Första

Dagis dagen för Alexandras del på flera veckor.. och det hade gått jätte bra, va lite " nervös " vid lämningen, me tanke på att lämningen va ute också.. men det gick bra och jag kände mig så glad =)
Hem för att pussa lite på älsklingen som ännu låg och sov så sött :)
sen lite kaffe inne hos grannen, alltid lika trevligt.
Har faktiskt inte gjort nått nyttigt i dag :) Är ganska trött på att inte göra något vettigt om dagarna.. :( Vill ha mitt beslut från csn och börja plugga nu.. Vill ha saker att göra, ha lite Mål!!

Nu leker barnen med Holly .. så passar på att skriva ett litet inlägg.. fan så trist inlägg ????
Men va sjutton ska man skriva om då???!!!
Om jobbet jag inte har eller om att jag så gärna vill plugga, men väntar på beslutet från csn..
suckar!

I morgon e barnen iaf lediga.. =) får se vad vi hittar på.. någon som har förslag???




Och är så jädra trött på snön och allt blask nu .. försvinn snö!!!
hu va jag tjatar om denna snö om hur tråkigt det är .. hur roligt e det att läsa igentligen??????!!


åh ja just de.. BRA JOBBAT ELIN HEDMAN!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0