Fredagen ja längtat efter

i en hel vecka =) älskar fredagarna då jag har barnen här hos mig,
Fredagsmys lär det bli =)
Utan Johan dock :( buhu.. han har alla sina barn, och hans Alex ska iväg på skyttegrajen så blir inge mys ikväll buhu.. visst e det synd om mig?
Det e ju mysigt så länge barnen e vakna, men ja kan ju inte ha dom vakna hela kvällen bara för att det blir lite trist och ensamt att sitta själv :(



Saknar Johan massor när jag inte har  honom hos mig..
Snacka om kärlek ..

Hm, så va ska man göra resten av kvällen när barnen sover?! städa baddrummet kanske??
Naj fy satan så tråkigt ..




Nu ska ja o barnen göra lite negerbollar.. det får bli vårt fredagsmys ikväll =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0