Hemsk....

har haft en mycket hemsk marddröm i natt..
hatar hemska drömmar, speciellt när man kommer ihåg dom ;)
den va väldigt förvirrande och osamanhängande oclkså..

Jag låg iaf ner, någonstans , i drömmen va det som ingenstans, jag letade och letade och letade efter täcket.. men de va borta.. barnen började skrika efter " mamma " men jag hittade dom inte, jag letade och letade och letade, ena stunden va ja här hemma, nästa sekund på dagis, för att sen vara någon helt annanstans där ja inte riktigt visste vart jag va.
Men barnen fortsatte att skrika, ett hemskt skrämmande skrik,
Jag gick runt och fortsatte leta, och började ropa, men verkade inte som dom hörde mig...

Tillslut hittar jag dom, Adam sitter med Alexandra i knät och gråter, och båda skriker..
Bredvid dom i en konstig säng ligger JAG!! Död!
Alexandra hade jätte långt hår och va lite större, Adam va ungefär tonåring i drömmen..
Men han grät som ett litet barn.
Naj fy fan!! hemska hemska hemska hemskaste mardrömmen någonsin!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

nej men gud vilken hemsk dröm!!!!! fyyyyyyyyyy, får rysningar

2011-01-15 @ 09:45:12
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Emily

ja usch vilken hemsk dröm...

2011-01-15 @ 22:10:06
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0