JAAAAA!

Ja ser de töar ja ser det töar det va väl roligt hurra!!

Nu är snart även denna vecka slut, har varit en bra vecka som alltid =)
Har inte gjort så mycket nödvändigt, mer än tvätt,städ och lite fika ;) .. massa mys med älskling..
och sökt nått jobb.. sökt jobb fast tanken är att plugga hela våren.
Man måste ju söka : )
Längtar tills i sommar då jag har garanterat jobb.. Vill ha nått att göra, kanske hade kommit igång med pluggandet  nu om inte min ansökan till csn som ja skicka in i december " kommit bort " så nu ansökte jag på nätet.. suck!!

Är så trött på det arbetslösa livet, vill göra nått med livet nu.. Kanske haft fast jobb om jag bodde på fastlandet, finns lite mer där, men barnen har sitt här,dagis,vänner och sin pappa, jag kan ju inte bara ta dom och dra.. !!!

Fan sånt tråkigt inlägg.. eller hur!!?? men som ja skrivit tidigare,, ingen inspiration till att skriva,
vad ska ja skriva om ?!!? suck då..

Igår kväll medans herrarna spela tv spel hemma vid Johan passa jag och Anna på att umgås, vi såg en bra film " bröderna karlsson " om ni inte sett den.. se den .. den e bra rolig ; ) Tack för en trevlig kväll Anna :)
Lagom ja somnat kom Johan hem och väckte mig grrrrrrrrrrrrr.. :)


nej .. lite kaffe, det e alltid gott :)




Har kommit fram till att det bara inte e jag som har en galen katt.. Lennart e ju nästan lika galen som min ;)


Kommentarer
Postat av: terese

dina inlägg är inte tråkiga.. man kan ju inte hitta på en massa å sen skriva eller ljuga ihop saker.. du får absolut inte sluta skriva... ja lennart är verkligen helt knäpp i huvet.. haha

2011-01-10 @ 08:48:56
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0