Mars månad..


ja tänka sig.. snart fyller min älsklings prins 5 år..5 ÅR!! vart fan tog åren vägen????!!
Vet va han ska få i present.. :)

Jag trampar sakta men säkert upp för trappan till 30 sträcket..
10 dagar efter min prins blir ja 27 .. =)

En liten önskelista då ....
tänkte att lika bra att skriva ner det.. för i morgon kanske ja kommer på nått annat ja behöver eller vill ha :)
eller så glömmer ja helt enkelt bort va jag vill ha o inte kommer på nått som vanligt.. ;)




smycken, halsband.. örhängen så ja kan ta hål i öronen igen, vill de så gärna!!!

Nya lila fina kaffemuggar.. ny dammsugare då min nu är i dammsugarhimlen ;)


MObil..  då min e lite knasig :(


Och en tjejkväll med dom allra bästa brudarna i hela världen..
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0