Bakelibakelida

I dag har ja tillbringat min dag i köket.. bakat stor tårta och annat gott :) till Adams barnkalas i morgon vid 3 tiden.. ska bli härligt att få hem mina små älsklingar igen.. UNDERBART !!
Tilde har varit här hela dagen :)
Jag har precis duschat och kom nu på IGEN att det kanske e dags att få i mig nått att äta.. har huvudvärk nu och beror nog på att ja bara druckit kaffe i dag :/ icke bra!!

Gör mig i ordning o sen in till grannen och låna deras skrivare..


puss hej leverpastej grej..


Kommentarer
Postat av: Ida

TACK!! så jätte mkt snälla du :) Synd att du inte kan komma med du med!! Men vi ses snart igen..

Och GRATTIS till lilla adam!! Blev det ett lyckat kalas? Pusskram

2011-03-07 @ 19:54:12
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0