Ett tag sen


Jag skrev nu .. har nog lite för mycket att göra och hinner inte skriva riktigt.. knappt så ja läst några bloggar på ett par dagar nu ..:/
Jag pluggar o pluggar o pluggar.. å vet ni vad sen pluggar jag också..
Jobbar också lite denna vecka.. till kl halv 5:/  älskling va så snäll och hade börjat laga maten tills ja kom hem, super skönt att slippa göra det.. efter mat vart det plugg..
I dag jobb.. sen hem och städa.. sen tvätta och sen plugg.. i morgon jobb hela dagen igen.. sen hem och plugga.. dagarna går iaf fort och ja somnar gott varje kväll iaf..

I morgon fyller min prins 5 år.. och tyvärr e han vid sin pappa så jag kan inte vara med och fira honom.. utan får ringa och sjunga en truddelutt istället..

Tänkte fira honom med vännerna på måndag den 7 mars vid 3 ungefär???
Vill/Kan ni komma och fira min store lille buse??

Känns riktigt riktigt kasst att inte ha honom hemma nu när han fyller år :(
blir lite ledsen i ögat faktiskt.....


Nu fortsätta plugga, sen hämta sista tvätten.. sen hoppa in i duschen..
sen äta nått också...

Hade syster vetat hur jag trixar o fixar och aldrig tar det lungt numera om dagarna hade hon verkligen blivit irriterad på mig.. Hon va inte typen som stressa runt.. utan tog det lilla lugna.. EN sak i taget..




har ej tid att sitta här längre.. :/

bye bye..




Kommentarer
Postat av: Therese

Vi kommer givetvis o firar Adam:)



Elin ser nog vad du pysslar med, hon sitter där uppe o skakar på huvudet... samtidigt som hon är sååå stolt över sin lillasyster som lever sin dröm, pluggar jobbar OCH tar hand om barn... och FÖRSÖRJER SIG SJÄLV !!! hon är mäkta stolt över dig... vi andra me... du är sååå jävla duktig... <3

2011-03-02 @ 19:38:02
URL: http://theresehedman.bloggplatsen.se
Postat av: Emily

Håller med Therese, du är så duktig som fixar att jobba och plugga och samtidigt ta han dom barnen och hemmet.

Vi kommer och firar adam :)

Kram

2011-03-02 @ 22:51:08
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0