Fika dag!

I morse vid 9 kom Emily och Therese och fira mig i efterskott.. vann 2 nya trisslotter =) vid halv 11 kom Linda och fikade, hade med sig en lila fin blomma och halsband där det står " Älskade Elin " jätte fint, och betydde väldigt mycket för mig!
Tack tack tack!!
Therese och Emily tacka och sa hej då vid lunch tid medans jag och Linda satt och drack kaffe och snacka om allt mellan himmel och jord, tiden sprang iväg fort som vanligt och kl 2 åkte linda hem och jag öppna boken för att läsa på lite inför det MUNTLIGA PROVET i morgon.. har skrivit det förrut men skriver det igen, ja e skiiiiiit nervös att inte klara det utan allt bara blir grötigt eller att jag får " hjärnsläpp " fast jag igentligen kan svaret på frågorna..
Rädd för ett IG.. verkligen skit rädd.. :/

Men tack för alla som hela tiden stöttar mig och tror på mig.. kanske ska börja tro på mig själv lite mer.. men det kommer,när jag läser en kurs jag kan lite mer om :)

Snart kommer älskling.. då blir det middag..sen skajag fortsätta att läsa lite..

I morgon 11.30 har jag förrhör på hela jädra medicinska kursen.. håll tummarna då snälla ni :)



Efter blir det Willys.. får ja bra betyg ska jag ta mi fan unna mig en fika med älskling :)


Tjollahej tjollahopp..




Kommentarer
Postat av: elin

jaha...jag då? :(

2011-03-17 @ 19:51:09
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Emily

De kommer gå kanon, de är jag säker på :))

2011-03-18 @ 09:26:36
URL: http://www.ehallgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0