KALAS!!



Efter jag vart på mötet kom jag hem till mina älsklingar, Johan va så snäll och va barnvakt under tiden ! TACK!
Adam fick sina 5 paket och blev jätte glad över allt han fick :)



Adam hjälpte till med tårtan.. :)



Tjoohoo sen kom vännerna , som han väntat på HEEEELA dagen... ;)


Blåsa ljus och sen sång.. blåsa va kul, men lite pinsamt med sång :)

En riktigt glad kille la sig i kväll i sin säng med sin nya bok han fick av Emilys..





Underbart kalas med underbara vänner !!
Tack så jätte jätte mycket för att ni ville komma och fira min store lille Prins..

Underbart att ha alla er till vänner!!!
Älskar er !!!!!

Kommentarer
Postat av: terese

å jag tycker det är underbart att ha dig som vän!!!

2011-03-07 @ 22:37:29
URL: http://www.nattstad.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0