Kvinnornas dag???

Vad innebär igentligen " internationella kvinnodagen "?
Är det då mannen ska laga mat städa och pyssla om sin kvinna :D:D:D isf gillar jag denna dag starkt och kan ärligt säga att jag har såna här dagar nästan varje dag..vilket känns riktigt härligt..
Även fettisdagen.. men eftersom de varit kalas igår och va på ett i lördags och kommer även bli kalas i kväll så hoppar vi fettisdagen i dag och gör egna semlor på lördag i stället tror ja till eftermiddagsfikat :)

Ja hoppar alltså fettisdagen och kör med internationella kvinnodagen i stället :) tssss...




Lämningen i dag gick jätte bra med Adam, Alexandra va lite ledsen då hon inte fick ha med sig Rory bilen och leka med..
Ja hela morgonen har varit mysig och bra och rullat på, inge tjafs alls från Adams sida.. lite skutt och hopp omrking i lägenheten ett varv innan påklädning av ytterkläder.. men annars inget vilket kändes så himla bra!!


Tack Åsa för din kommentar, man har ju vissa frågor och funderingar kring allt detta, snällt att du erbjuder dig med att ja får komma med mina funderingar och frågor. :)

Annars ska ja få i mig 1 kokt ägg nu.. sen plugga..

Nu läser ja om olika provtagningar,rönken och endoskopier och sår odlingar bla..
ärligt så e det faktiskt intressant..  :)



Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

hehe BIlden var ju för söt.

Ha en underbar dag.

2011-03-09 @ 07:34:28
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0