Känner mig full..

av information.. först ett muntligt prov.. sen efter det har ja vrål pluggat Omvårdnad till kl halv 4 då ja gick för att hämta barnen..  när dom va nattade satte ja mig med boken igen och läste och läste och läste .. För att kanske ha en stund för Johan i morgon..
Han har börjat jobba natt och det betyder att vi inte kommer kunna ses något om ja inte VRÅÅÅÅL pluggar..
får se hur länge ja orkar hålla på och plugga så mycket på en och samma dag..

Nu har ja iaf lagt ifrån mig boken.. för nu ska Jag sova..
Ska bli underbart att vakna av att barnen sätter igång tv:n eller man hör dom skratta och fnissa för att mamma sover längre än dom ;)
Känns iaf underbart att ha dom hemma hos mig igen,,


Då vart det en hel Malin igen,.. iaf denna vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0