min onsdag..

I morse vakna jag tidigt som vanligt,närmare bestämt kl 7.. Johan va redan på jobbet och ja kika på tv och fick en enorm vilja att städa hans lägenhet.. så ja damma,plocka undan disk,dammsög och skura golvet..
gick sen hem till mitt oxh la mig ute i bikini och läste min omvårdnads bok, sällskapade med Elin..

I dag har det varit lagom varmt och ja har dock bränt mig, Hoppas de e lite molningt i morgon annars lär ja endå inte kunna hålla mig inne. Jag älskar solen,även fast ja lätt blir bränt..

I kväll ska vi fira min stora lillebror som blir 23 år i dag.. Mamma.Pappa och simon är i skåne så här ska ja bjuda på kebab.fika och även present :)

hoppas alla haft en lika bra dag som ja har haft..

bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0