Stolt Mamma..

Och stolt Alexandra och storebror ..
Alexandra bad i kväll vid badet att hon behövde pinka och bajsa.. och ville göra de på pottan.. så upp me henne ur badet, ner för att sätta henne på pottan och TJOHOOLALA det kom både pink och BAJS.. Jag blev såå glad, Alexandra likaså.. Adam kom ner springandes och krama om Alexandra och sa hur duktig hon är.. " men sa " att hon behövde nog blöja inatt iaf för säkerhetsskull.."

Adam har haft roliga kommentarer i dag..
Han berätta att en ny fröken som hette Rickard va på dagis i dag.. Faast sa Adam " ja sa till honom att han såg ut som en tjej för det gjorde han,eller hon "
haha.. barn e ju bara för härliga ibland :):):)


Nu sover barnen.. ja ska plocka undan i köket efter kvällsmat.. sen ta det lilla lugna..

Men ikväll ska Jag iiinte plugga...men känner ja mig bäst och om det inte är något på kul tv lär ja sätta mig och läsa i boken.. Johan jobbar ju inatt också..
Kul för honom att jobba.. och även natt eftersom de e det han vill..


Önskar han kunde förstå att mina studier e viktiga också..Han tycker det e mycket jobbigt att ja måste prioritera mitt pluggande så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0