IGEN!!

SÅ! nu har jag återigen ansökt till csn, tydligen dom papprena jag skickat in har inte kommit in.. VARFÖR??!! så nu har jag skickat in min ansökan på nätet.. där borde den inte komma bort..
Nu bara att vänta på beslut.. och efter beslut börja plugga.. hemma.. distans.. lite pirrigt..men ja längtar ..
Har även kikat lite jobb.. men sjukt .. visst har sökt 2 st.. men vet att ja inte kommer få =) fast känner mig ia lite duktig som sökt ytterligare 2 ..
båda behövde man UTBILDNING och erfarenhet.. erfarenehet har ja gott om .. :)
så ni kan förstå att ja vill plugga..
vet att jag vill jobba med detta.. :)

tjohoo.. bara att hålla tummarna stenhårt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0