???

svar till Anonym.. bidrag? för barnen ?? kan du förklara för mig vad och hur mycket Jag får i bidrag? vilket bildrag????
Du kan ju komma hit kolla och räkna på mina räkningar och efter att ja handlat mat på willys då och själv få se vad jag får över till annat varje månad.. en hyra på 6000 kr, mycket pengar för en ensamstående...
plus att det e jul nu, då Jag handlat julklappar, då e det en extra kämpig månad.. kanske skulle ja hoppat de här med julklappar kanske?????????????

slut och rök??? hm, naj ! kan ärligt talat inte,
ja lägger ner några hundra på tobak varje månad, då jag köper av Elin och Adde, så kanske 300 kr,


slut och klaga och lägg dig i :) lille putten!

Kommentarer
Postat av: Therese

Halåååååååååå !! Va e de för jävla idot kommentar ??? Någon som förmodligen inte vet hur det verkliga livet ser ut... suck !

Bidrag ? Bostadsbidrag, som vem som helst har rätt till.. till och med dom med arbete? vad har du annars för bidrag ? Barnbidrag ? Jo, men det har jag med...

Tycker idioten som skrev kommentaren kan komma ner med fötterna på gjorden, och se verkligheten... ! Det är ju nästan skrattretande...

Du pom nån tar väl hand om dina pengar med försiktighet ?!

2010-12-19 @ 10:16:20
URL: http://hedmanlindby.blogg.se/
Postat av: terese

håller med therese.. jag är oxå ensamstående med barn och har en hyra på¨fem tusen.. å jag har det oxå kärvt.. nu har du ju två barn och två barnbidrag,, eller du kanske delar det med stefan? hur som så räcker inte brnbidraget på långa vägar till ett barn.. denna människa som skrivit detta är antagligen, väldigt ung, och definitivt utan barn. eller så bor människan med en kille som jobbar som fan. skit i andras åsikter...

2010-12-19 @ 10:48:18
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Anonym

300 kr på tobak? Jo, men det är ju iaf 2 paket blöjor, som du verkade sakna pengar till.... Kan inte sluta röka?? Gör vad Du måste för dina barn!!

2010-12-19 @ 10:55:25
Postat av: Johanna

folk är bra duktiga som kan berätta för andra hur dom ska leva fast dom inte vet hur det ser ut egentligen (den som skrev den smarta kommentaren till dej menar jag).

Men OJ, en hyra på 6000:-, är dom lägenheterna så dyra där du bor? Förresten, hur stor lägenhet har du? Nu blev jag nyfiken. :) Vi hade velat ha en fyra, men i det området är det nog svårt att få. Tyvärr.

Massa kramar!

2010-12-19 @ 12:49:35
URL: http://johannaaurora.blogspot.com
Postat av: Lina

Gumman skit i den anonyma fega personen som inte vågar skriva vem det är. Och du anonyma vad Malin gör med sina pengar ska du skita i och om hon vill köpa tobak så får hon de och hon köper inget massa onödiga grejer. Och de finns orsaker kanske som gör att hon inte kan sluta röka. Hon har iallafall underbara människor som ställer upp för henne. älskar dig Malin puss

2010-12-19 @ 21:49:55
URL: http://www.familjenbrostrom.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Men snälla du. Som den andra anonyma skrev så är det några blöjor och ganska mycket mat som du röker upp. Du jobbar knappt ingenting och får väl socbidrag? Om inte bör du söka det istället för att skriva på din blogg vad du behöver ha bara för att folk ska köpa det åt dig. Det är ju pinsamt för fan. Folk som kommer med pulka för att du inte har råd och julpyssel, och att din granne ska behöva erbjuda dig sina sista pengar.

2010-12-19 @ 23:15:08
Postat av: malin

Ja du lilla lilla Anonyma vän!

spelar ingen roll va du säger.. har du sj barn tex? vet du hur mycket dom kostar kring jul*? julmat och allt?? tydligen inte. :D fortsätt du att skriva.. ja bryr mi faktiskt inte, lite fegt att inte skriva vad du heter, men skriver du ett namn så e det väl ett påhittat.. jag har inte bett om att Bettan skulle köpa pulka, hon kom med den utan att ja visste, samma med julpysslet..

Lite kul att du blir irriterad men att ja själv inte bryr mig =)

Kram på dig..

åh ja en God Jul ;)

2010-12-19 @ 23:23:48
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0