Slappt!!

I dag har det varit en riktigt slappar dag här hemma, Tilde har lekt hela dagen med Holly och jag och Johan har bara " degat " här hemma, varit rastlösa och velat hitta på något men inte kommit på nått skoj, slöt med att vi fikade inne vid Elins och även åt god middag där, så mysigt !
Nu har han kört hem Tilde och ska se film hemma hos sig tillsammans med Devin, men han kommer hem hit sen,
så Jag har plockat lite nere och nu lagt på en ansiktsmask, så sköönt..
sen ska ja ta mig ett bad,
Får se när älskling kommer tillbaka annars kunde han ju badat tillsamman med mig ju : )

I morgon kommer barnen, längtar så mycket efter dom, hoppas dom inte e så sjuka :(

Hoppas ni annars haft en bra helg,


Bilder tagna från förra veckan,
<3


bjuder på denna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0