Varför inte...

Kasta in ett inlägg, Barnen sover ännu, jag vaknade halv 7 och kunde inte somna om, suck så jädra jobbigt!!
Så nu sitter jag här, med datorn i knät, kaffekoppen på bordet och " vänner " e på tv..
så vad ska jag skriva om??!!
Ingen som har kommenterat om jag ska göra som så många andra, skriva en lista?! lite tråkigt kanske,
kanske inte blir nåe skoj..

hm.....
Igår när Jag åt mellis med barnen satt jag och fundera på våran julgran..
I år tänker Jag byta ut dom fula kulorna jag haft i granen i kanske 5 år, eller mer måste det va, 7 kanske??!!
Lila och silvrigt?!! vad tror ni.. jag har ingen aning :/



Och OM jag nu ska ha lila och silvrigt i våran gran så är det en speciell lila =)
Jag vet vilken när Jag ser den ;)

Adam vill ha pepparkakor i våran gran har han bestämt .. så de får han ju ha då =)

Mina pengar har iaf äntligen kommit,efter räkningarna e betalda så e jag väldigt väldigt VÄLDIGT fattig, och snart e det jul, och massa klappar ska köpas.. suck! kul att köpa julklappar, eller Jag älskar det, ännu roligare e det om man har råd.
Ska in på onsdag, jag e sent ute i år, pga penga problem.
SÅ går det när det inte finns några jobb,

snacka om " snackigt " inlägg ...........................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lila och silvrigt är skitsnyggt. go for it

2010-12-04 @ 10:12:24
Postat av: Annica

Själv kör jag svart/silver i min. Love it! Tycker det är kul med lite annorlunda, inte bara rött. Jag läser flera andra bloggar och jag gillar "dag för dag listan". Kör på den tycker jag.

2010-12-04 @ 23:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0