Den första..

Igår åt ja första jordgubben för iår.. goda, men Gotländska jordgubbar är sååå mycket godare,
Smaka även en melon..
på kvällen blev det kebab.. utan bröd dock ;) men de va gott endå..




Såg sen film me älskling när han kom hem från att ha varit på akuten, så i dag jobbar han trots stukad hand/arm..
I kväll är det tjejfest :D:D:D
Så jag och Elin ska i dag planera lite inför kvällen.


På tisdag kl 11 har ja telefontid med kirurgmottagningen i Visby.. se vad som sägs..




Jag vet att om ja skulle ha någon form eller skulle få någon form av sån bröstcancer elin dog av skulle jag aldrig tveka om att ta bort båda brösten.. Va e 2 bröst mot att vara frisk?? Se sina barn växa upp, få uppleva att se dom ta studenten, bli mormor och farmor.. ?? då är 2 bröst bara skönhetsideal för mig..



Kommentarer
Postat av: jenna

håller med. vad e två bröst mot att få vara frisk.

när jag hittade min "knöl" så var jag inställd på att ta bort båda om det visade sig va något dumt.

2011-04-30 @ 10:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0