Jag vill...

Jag vill ha lite mer värme, vår värme.. men då kommer alla äckliga spindlar.. URK!!
Jag e också sugen på att förlänga håret som Elin, fast gör ja det en gång så e ja väl fast i det sen ;)
Jag vill åka och hälsa på Ida, fast hon va inte hemma då vi kunde åka...
Jag vill ha ny vår/sommar garderob, fast just nu har ja inte råd..

Jag vill ha fredag hela veckan.. fast de hade nog vart ganska långtråkigt i längden.


Men nu vet jas vad ja vill just precis nu.. nu vill ja dricka upp mitt kaffe, och plugga.. och det ska jag göra också : )

min brak frukost !


Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Lycka till med pluggandet.

TaZZ o Kram

2011-04-09 @ 13:38:53
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0