Tisdagens dag och kväll hitentills

Har pluggat på fm.. promenera sen hem till Karolina och Erik för att ge present och blomma och äntligen få träffa deras söta lilla Emilia, ja kära nån så fin, mörkt tjockt hår, söta små fingrar,liten söt putande mun..knubbiga kinder,små fina ögon ja hon va helt perfekt!!!!!!!
Drack kaffe och prata om barn såklart,förlossningaroch kunde inte sluta se på lilla Emilia.. så himla liten och så fin..
hon skulle nog kunna få plats i min handväska ;)

Men tror Karolina och Erik skulle bli lite ledsna på mig då...
..
Hem igen för att fortsätta mitt pluggande i hemsjukvård och arbetsmiljö och säkerhet.. har precis pluggat färdigt, och nu ska ha fixa nått att äta.. Men vad!!?!!!?!?!?

Tack för titten i dag karolina och Erik.. det har ni gjort bra ;)





Senare ikväll kommer ja lägga upp lite bilder på mina barn när dom va myyyycket myyyycket mindre.. ojoj. va tiden går fort....






Nej nej nej.. de e inte lilla Emilia på bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad gulligt skrivet av dig!!! Håller helt med dig om att hon är helt perfekt =)Jag tror inte att vi skulle uppskatta att våran dotter fick bo i din handväska...=)

2011-04-13 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0