Underbart..

Barnen lämnade på dagis, jag dricker kaffe och ska få i mig lite frukost, ja har så svårt att äta frukost så blir nog advokado för min del..  Kör ännu på GI har hållt på lite över en vecka.. har godis i skåpet men har inte varit där och smaskat.. =) det e ju barnens godis, men va tvungen att ta några lakrits kulor som ja ska unna mig på lördag..
Då blir de påskmiddag hemma vid mamma och pappa,MYSIGT!!

I dag ska jag göra mitt sista uppdrag i arbetsmiljö.. fan så nice, sen e det muntliga kvar..
Ska bli slönt att vara klar me denna kurs sen, tråkigt så in i .......
Blir nöjd om ja får ett G bara.. '
sen startar ja med kursen omvårdnad.. DET kommer nog bli intressant =) denna vår har gått riktigt fort, börjar snart med min 4:e kurs.. =) niiice..

Sen har vi långledigt ja o barnen.. ska bli skönt.. enda tills måndag eftermiddag =)

Nu ska ja fixa frukost.. sen plugga... lär nog sitta ute och plugga i dag.. toppen väder.. kanon bra att kunna ta med sig boken ut.. =)


Ha en bra dag alla...




är väl endel som åker iväg i dag...... till blåkulla alltså...


Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Ha en underbar Påsk.

Tazz & Kram

2011-04-21 @ 19:36:36
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0