Våren ??

I morse vid 9 smög ja hemifrån Johan som sov så gott och traska hem till mig för att börja mitt pluggande.. efter kaffe va ja igång.. Och måste ju bara gnälla lite.. Arbetsmiljö och säkerhet fy va det är tråkigt :( fy satan.. men ja e snart klar .. inte långt kvar nu endå.. och ja ligger lite före märkte ja i dag :) har ja verkligen pluggat så in i helvete??? tydligen.. Ja pluggar ju sten hårt den veckan barnen e vid sin pappa i kombination med jobb.. Jag tycker faktiskt de är så jäkla roligt med allt som har med omvårdnad att göra ( förutom arbetsmiljö ) så ja längtar nästan tills ja ska få kunna sätta mig och läsa i boken..
I dag på eftermiddagen tog ja en paus och drack kaffe med Emily och Elin, va ju super skönt väder ute.. sen hämta jag hem mina älskade barn!!!! så härligt.. så åt middag tillsammans med Elin och Holly.. tack för sällskapet :) <3

I morgon blir de en rajs till stan med Elin då ja måååste ha en tunnare jacka och sen hitta nått sött till Karolina och Eriks lilla prinsessa.. och sen något till Michaela( johans syster )  Clauidia som föddes i dag =) Stort Grattis <3



Nu ska ja ner och mysa med älsklingen..

Vet ni vad.. Jag är nog sjukt lycklig när de gäller kärlek,vänskap och familj .. sen börjar våren komma smygande också.. kan inte bli bättre ?? Nej..:)




Therese.Hedman.. tänker på dig nu med ännu massa sjuka barn.. :( säg till om de finns nått ja kan göra.. vill så gärna hjälpa till.....
stor kram










Kommentarer
Postat av: Ida

Va mysigt allt låter!! :) härligt!! kramar

2011-04-04 @ 21:46:58
URL: http://idamariass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0