Yes..

Nu blir de ett till inlägg lik förbannat :D ursäkta att ja svär;)
Men skriver för att berätta att jag fick VG på arbetsmiljöoch säkerhets uppdraget :)
Trodde inte det.. jag tyckler verkligen det är pest och pina att läsa om arbetsmijö.. skiiit pissss tråkigt:/
känns som ja lider varje gång ja tvingar mig sj att läsa.. känns jobbigt och trist att det är ett måste att läsa nått sånt tråkigt..
Men när ja öppnar boken " hemsjukvård" då är det jätte roligt och intressant !!!

TUR ja läser 2 kurser samtidigt nu :) får ja lite variation och det blir inte bara pest och pina..

men iaf.. grattis till mig :)


tack o hej.. leverpastejgrejv x)

Kommentarer
Postat av: Inkan o Ligan

Grattis !!

TaZZ o Kram

2011-04-09 @ 13:38:14
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0