Blåst...

Ja fy fan vilket väder,Adam va glad över att det regna då han kan använda sitt paraply ;) I dag va det gympa på dagis, Adam blev så glad:) gick bra att lämna, medans Alexandra va lite skepptisk till en början .. men hon va aldrig ledsen .. Hemma hade Älskling vaknat, men han åkte med en gång till stan, skulle till sin läkare angående ryggen.. Jag knata hem till Therese och Tyra och vi drack lite kaffe och snacka skit, hem för att äta lunch, Omelette :)
Ska hämta barnen om en timma, men först en tur mot affären och sen kolla tvättid, måste tvätta Adams overall efter eftermiddagen nere på stranden =)
intressant att veta va?! inte ett dugg antar jag..


om en vecka börjar jag plugga, då börjar allvaret, känner mig taggad till tusen.. men även lite nervöst :)
Blir nog bra.. hoppas ja hinner få hem datorn innan bara.. eftersom Simon ska sälja sin som jag just nu lånar....



chili corn carne ikväll till middag.... vad ska ni äta????? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0