snart snart

om en timma kommer mina barn hem igen.. känner en sån stor saknad efter dom nu! Har saknat dom hela veckan men nu när det bara är en timma tills jag får träffa dom igen känner jag en ännu större saknad!
Alexandra kommer vara hemma någon dag till från dagis pga att hon haft vattenkoppor.. Adam ska gå i morgon, Alexandra får vara hemma med Johan när jag lämnar och hämtar på dagis, barnen har varit hemma många veckor nu.. 1 månad sen dom gick på dagis, pga sjukdom innan lovet, och sen vattenkoppor uppå det. Samtidigt som det har varit skönt att kunna ha dom hemma, Men man har även märkt av deras rastlöshet. : )

I kväll ska vi äta stek, Johan som är kocken såklart :) han gör sån satans god mat !


Nu ska ja hänga in kläder i garderoberna och vänta på barnen ..
LÄNGTAR efter dom sååå!!! : )


Kommentarer
Postat av: Emily

Härligt att ha ungarna hemma snart :)

De lät väldigt gott med stek. Hna är duktig han, Johan alltså. Kramar

2011-01-10 @ 14:19:00
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Åh vilka sötnosar.

Älskar ju barn och djur.

Kram och ha en bra dag

2011-01-12 @ 07:34:45
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0