Fredag!!!

Underbart med fredagar.. :)
Detta har vart en väldigt nervös fredag fram till halv 12 =) när ja väl satt där och pratade med läraren så bara de nervösa försvann .. jag bara babbla på och fick slutbetyget VG Är väldigt glad över det eftersom ja endå har kämpat dessa veckor även fast tiden vart lite kort ibland då ja hoppat in o jobbat någon dag..

I kväll blir det god mat med älskling.. sen dricka lite vin :)
ska bli riktigt gottans,,

Så nästa vecka börjar min kurs i " miljö och säkerhet " och hemsjukvård



Tack mamma för dagen i stan, nu är frysen full proppad med mat också =)



Åh så kom snön också ja.. jävla skit väder :) men de får man väl ta .. antar ja.. våren kommer väl:)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jätte grattis till vg i det muntliga. Du är jätte duktig för jag vet hur tufft det är att jobba, plugga och ha små barn samtidigt för jag har själv gjort det. Kram

2011-03-18 @ 19:45:07
URL: http://www.bunge-sheltis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0