Dansa dansa dansa

I dag har barnen varit på dagis, under tiden underhöll Therese mig,Emily och Elin med kaffe och lunch! Alltid lika trevligt. Tack för i dag brudar! Jag och Emily joinade till dagis.
Hem för att äta lite mellis, kladda mer lera och upp och rensa ur lite mer ur Alexandras garderob, för fan som hon växer,
Hon älskar klänningar och hitta sina från i somras och ville prova allihop, insåg att när hon dansa och snurra runt runt runt så svängde klänningarna jätte mycket.. Hon blev helt tokig =) oj va hon börja dansa och sjunga =)
Inte nog med det, när hon sen kom in till mig säger hon " ja pinka, pinka pottan " av me blöjan och ner på pottan.. blev lite chockad men följde glatt med, hon satte sig, men det kom inget. Men dock att hon suttit där e ett plus anser jag =)
Hon kände sig såå duktig och jag berömde henne såklart =)
Hon gjorde om det 2 ggr till =) en av gångerna tog hon upp en tidning och kikade i haha =)

Alexandra är i en väldigt rolig ålder nu.. mycke som händer, även mycket bus,
hon vill ju så gärna pussa och krama storebror mest hela tiden.. men han vill inte.. konstigt.

Naj, nu har ja inte tid me detta, nu ska ja ner och pussa lite på min älskling som ser på Simpsons =)


Kommentarer
Postat av: elin

åh, vilken duktig tjej då!!! spännande med allt nytt hon gör..

2010-12-14 @ 22:22:37
URL: http://thestyleismine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart går barnen på dagis? :)

2010-12-14 @ 22:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0