Hur ska ja börja ?!?!?!

I går kväll gick vi in till Elin, planen va att de skulle färgas lite hår, sitta och dricka nått glas vin, istället blev det en hel knasig kväll.. men så jäkla kul.. ojojoj!!!
Tack för den kvällen brudar,
I love you girls!!
Min kamera låg hemma, orka inte hämta den, bor ju SÅ LÅNGT BORT ;)

...
I morse väckte barnen mig ganska tidigt ;)
Trött Mamma, men lite kaffe gjorde susen..
..
Adam har lekt ute i snön, och varit och lekt med Emil,
Jag pyssla lite hemma, plocka undan i köket, såg ut som FAN!
..
I eftermiddags gick vi på " julmarknad " men vart e julstämningen??!?
Dans kring granen, barnen fick godis påse av  " tomtenissarna "
Min hur det va när ja sj va liten, det va så många som dansa kring granen så det va 4-5 ringar.. nu va det en, en liten! Många som sålde allt möjligt på torget, nu va det tomt och tråkigt,
Ingen julstämning över huvudtaget.

Vi gick till affären och handla välling till Alex,
Hem och förbereda mat, potatis,korv och pepparrotsås MUUUUUUUMS!
Och barnen älskar de !!!

..
Barnen har badat, ja har plockat ordning i sovrummet,
Plockat fram kläder dom ska ha tills i morgon,
Barnen ska till dagis, Adam ska få åka skridskor =) Han längtar verkligen !
Sen e det pappas vecka..
:( tråkigt, men det har vart en underbar vecka, med mycket bus ute i snön, fika, bak och pyssel.
Så mysigt.!!!

och snart kommer mannen min =)
Ja e bra trött.. har inte vart nån rast och ro i dag,
så ska fan i mig sätt på lite kaffe så ja piggna på mig, inge roligt att ja somna innan 8 direkt,

<3



Nu när ja satt här och la upp massa bilder, SHIT! finns många sjukt fula kort på oss alla .. och man kan ju jävlas när någon fyller år och sätta in ett Grattis kort i tidningen, undrar va folk skulle tänka, som såg bilden:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0