Natten av en fjärt!!


Eftersom Adam kräktes i lördags va aldrig barnen med på Lucia firande i dag på dagis, så barnen har klätt ut sig till tomtenissar i dag,och verkligen också lekt tomtar i eftermiddag.. hade eftermiddagsfika hemma och lyssna på julmusik.. riktigt mysigt faktiskt.

Alex, Johans grabb kom och åt mat med oss, Jag e inget fan av potatismos direkt, äter det men inget jag tycker e jätte gott. Men min man gör de så sjukt gott!!

Johan och Alex gick hem för att ha lite " pappa och son filmmys " jag och barnen har lekt, dom har busat med vagnar och bilar och pusslat hoppat i min säng:/ ja massor,

slöt med att båda va trötta, vi såg bolibompa, öppna chokladluckan =) och mysa och läste saga i min säng,

Nu kom Johan tillbaka.. så ska ner och mysa med honom lite tänkte ja =)

Men imorgon bli det dagis för barnen eftersom Adam kräktes i lördags, så i morgon kan han gå =)

och det e gympa, Han älskar gympan på dagis =)

Hoppas alla haft en trevlig lucia =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0