Utan

Barnen i en hel vecka. Just nu känns det ok, samma i morgon, men på onsdag e en dag då Jag verkligen verkligen saknar dom.
I dag ska Adam få åka skridskor med dagis =) spääääääännande !!
gick hem och kröp ner hos älskling som ännu låg i sängen,
mysigt, iaf i 20 min sen va han tvungen att lämna en bil.
Så Jag har plockat undan lite, druckit kaffe inne vid Elin
och tom badat.. det va riktigt riktigt niiiiiice, varmt skööönt bad !!

Måste snart tvätta upp lite, det e ju så jobbigt när tvättkorgen e överfull och man kastar på golvet :/

Längtar tills i morgon, Elin är så söt o snäll och följer med mig till stan, =)
ska bli riktigt riktigt roligt!

Nej klä på sig lite kläder kanske.. kan ju inte sitta här helt naken :/

,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0