kanske låter konstigt.

Men i natt har Jag gjort de igen.. drömt alltså,om Elin.
Och som förra drömmen så börjar den ungefär likadant,
Jag vaknar, men hör då ljud,lite rassel från nedervåningen, Älsklingen ligger kvar och sover..
Jag går iaf ner, det första jag ser är att Silver våran katt har dragit ut dassrulle och klöst sönder, så det ligger papper i hela hallen, i vardagsrummet har hon vält ner en blomkruka som gått i 3 bitar och fullt med jord ligger på golvet..
iköket har hon rivit ner min tobak och mina hyllsor från bänken, rivit sönder en och annan hyllsa, ligger fortfarande och leker med en,
Jag sj står som ett fån, vet ej riktigt först va ja ska säga, då ja e lite förvånad över vad hon gjort.
Hon puttar då hyllsan fram till mig och " tänker " så att jag kan höra hennes tankar, ( konstigt )
" Men lilla lilla Lillstrumpa, du förstår väl att du inte kan ställa sånt här framme, då blir ja så himla sugen att jävlas med dig "
Sen vaknar jag.........

konstig dröm, verkligen..
Silver ligger i sängen, bredvid Johan på andra sidan, och sover...
Ja va tvungen att gå ner och kolla, OM hon gjort nått bus.
men nej,, inget bus.
Lägenheten ser ut som den gjorde när vi gick och la oss igår kväll.

men va fan betyder min dröm.
Varför drömmer jag konstiga drömmar.

Johan berätta även att jag pratat i sömnen,
sagt nått om någon fjärill.. hm, men minns inget om att jag drömt om en fjärill..
...



Kommentarer
Postat av: Emily

Hade oxå en dröm om Elin häromnatten, kan berätta när vi ses :) kramar

2010-12-08 @ 15:51:02
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/
Postat av: Wilhelmnatasha

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-01-27 @ 11:14:41
URL: http://wilhelmnatasha.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0