Blir så jäkla trött

På denna hemska vinter..... blä för den.. Nej, sommar och soloch koskit i hagen,,, det e va ja vill ha, !!!!

Behöver ett datorbord.. dom har ett för 300 kr på jysk nu, ett väldigt litet och enkelt..
ska in till stan på fredag och stohandla, fylla på förråd och frys lite.. kanske åka in och se.. skulle verkligen behöva ett.. får rygg ont till max av att sitta som ja gör nu med den stationära.. ja har sängen som stol och nattuksbordet att ha tanjentbordet på, data skärmen står på Alexandras gamla byrå....
nej ett datorbort.. det e ett måste verkligen.. så här kan ja verkligen inte sitta.... datorstolen står ju och väntar på mig ute i förrådet........  



Kommentarer
Postat av: Therese

men hur gick det med databordet i Vibble ?

Vi har haft ett sånt databotd som du lagt ut bild på, dom är värdelösa, krökar sig och är allmänt ostabila när det kommer på lite grejer :(

2011-02-17 @ 08:14:30
URL: http://theresehedman.bloggplatsen.se
Postat av: anonym

Hej Malin! Jag har varit hemma , influensasjuk i några dagar och läst din fina syster Elins blogg och kom nu in på din. Först vill jag säga att jag är förtvivlat ledsen över vad ni gått igenom , obeskrivligt hemskt!!!!!!Jag känner SÅ med er. Jag har en undran över ett par saker. Du behöver bara svara om du känner för det och jag hoppas inte frågorna är för "tuffa". Är du rädd /finns det risk för att du eller Elins barn drabbas av samma sjukdom? Var det Elins graviditet som utlöste cancern? Jag har läst om att det är mycket vanligt att cancer utvecklas via graviditet. Många goa , goa, stärkande kramar fr en kvinna som är glad att jag fått ta del av din systers liv, som givit mig ett annat perspektiv på livet.

2011-02-17 @ 08:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0