Fredag kväll

Farmor kom hit ikväll då Adam gjort en " alla hjärtans dag " teckning till henne på kyrkis..
Hon blev jätte glad och Adam ville få följa med henne hem och sova där...
Men han ångra sig och ville hem och äta fredagsmys med mig och Alexandra,
Alexandra blev så glad eftersom hon saknat sin bror så mycket sen han åkte hemifrån,
och det blev väldigt tomt och konstigt då han åkte...
Vi hade en mysig kväll tillsammans med chips och läsk och film, vi såg bamse..


lite bilder från gårdagen och denna dag.. =)


I torsdags kväll fick jag hjälp av mina små mini kockar med att skära korv till korv stroganoff...
( självklart har dom en slö vanlig matkniv, så DUM är jag inte och ger domen vass nej )

Lite dans tillsammans med Holly en eftermiddag efter kyrkis



Adam tröttnade på tjejerna och Alex och Holly började hoppa i stället :)..
Lek med lite lera....





Adam tog en paus i dansandet och åt lite yougurt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0