Ingen dator..

inte mycket bloggande ikväll.. Datorn ja har nu har jag lånat av min lillebror Simon, Han ska sälja den så jag kommer va utan dator.. så inge bloggande för min del på ett tag.. snacka om att min statistik kommer sjunka till botten :(






o ont i magen har ja också.....





suck :(







en bra sak är att pappa kom hitoch fixa så nu har jag diskmaskin också..
Tack snälla pappa =)
nu får ja mer tid med barnen i stället för att disken ska ta upp den tiden..
Så nu blir de ner o se Tom&Jerry tillsammans med dom =)
i morgon e dom lediga =)

Kommentarer
Postat av: Therese

ååååååååå kalas med diskmaskinen, värre med datorn... men hoppas du snart får tag i en ny. kram

2011-02-09 @ 21:11:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0