Klar..

Med uppdrag nr 2 .. känns skönt.. Har varit och handlat inför middagen ikväll.. blir purjolök och potatissoppa, till det ska vi baka bröd också.. ( mix som finns i affären,men e nog gott )

Va även införbi " Lottas " på vägen hem och hitta ett litet fint ljus,på sidan står de " Tack för att du bryr dig och alltid finns där " gav det till Johan.. För han finns verkligen där och stöttar mig och får mig att orka med dagen, hjälper till med barnen på ett sånt fint sätt, finns där på ett sånt fint sätt när jag saknar Elin, säger och gör alltid dom rätta sakerna som jag behöver just då för att inte deppa ihop..Han är helt underbar mot mig, på alla sätt !



Längtar så mycket efter mina barn nu, I morgon är det fredag, och kvällen kommer nog bli riktigt mysig, äta god tacos, äta lite ostbågar eller chips mysa och se film i min säng,
Johan ska ju spela på Elvan så det blir bara jag och barnen, och jag längtar faktiskt efter att bara vara vi 3 en fredag <3

Ska ladda ner något rolig barnfilm..
Tänkte Adam skulle få bestämma vad..
frågar man Alexandra blir de bara Pippi,Rory och nått med Hello Kitty,,,,, Kitty det e de nya ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0